بخند 5
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بخند 5
نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1393
بازدید : 96
نویسنده : حسین و محمدکاظم

کم کم دارم به این باور میرسم که مثلث برمودا زیرِ تخت منه !!

هر چی میفته زیرش, غیب میشه ….

 

*************************

 

ضایع یعنی اینکه فامیلیت قاسمی باشه

باباتم اسمتو گذاشته باشه “میرزا” !

 

********************************

 

این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین!

من خودم شخصا چند باری رفتم

کاملا غیر بهداشتیه !

 

*************************

 

یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید.

 

**********************

 

زخم هایم به طعنه میگویند: دوستانت چقدر با نمک اند!

 

*******************************

 

مجری از طرف می‌پرسه نظرتون راجع کتاب تو اتوبوس چیه؟

میگه خوبه، هوا گرمه تو اتوبوس باهاش خودمو باد میزنم !!

 

*********************************

 

همسایه دیوار به دیوارمون ۲ شب اومده زنگمونو زده میگه :

احیانا این سوناتا مال شما نیست دمه در ما گذاشته !؟

میگم : نه مال ما نیست !

 

میگه : آررررره حدس می زدم شما از این فک و فامیلا ندارین !

..

..

..

 

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :

  

 

پدر عزیزم،

با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختر جدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم. من احساسات واقعی رو با ملیسا پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما می دونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ، لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون حامله است.ملیسا به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون.

28_4_8.gif

 ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. ملیسا چشمان من رو به روی حقیقت باز کرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه.

 ما اون رو برای خودمون می کاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و ملیسا بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من ۲۳ سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز، مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت رو ببینی.

با عشق،

پسرت،

دانیال

 

پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه مهدی. فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به اعلام نتایج دانشگاه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن

36_11_6.gif

- فهمــیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته "از این قسمت باز کنید” سخت تر از طرف دیگر است. ۵۴ ساله

 

- فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی دستت تو جیبته روی یخ راه بری. ۱۲ ساله

 

- فهمــیده ام که نباید بگذاری حتی یک روز هم بگذرد بدون آنکه به زنت بگویی "دوستت دارم”. ۶۱ ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم . ۳۸ ساله

 

- فهمــیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند. ۲۰ ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی مامانم میگه "حالا باشه تا بعد” این یعنی "نه” . ۷ ساله

 

- فهمــیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که آلبوم عکس ها روی آن است بروم و مشغول تماشای عکس ها نشوم. ۴۲ ساله

 

- فهمــیده ام که بیش تر چیزهای که باعث نگرانی من می شوند هرگز اتفاق نمی افتند. ۶۴ ساله

 

- فهمــیده ام که اگر عاشق انجام کاری باشم،آن را به نحو احسن انجام می دهم. ۴۸ ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی مامان و بابا سر هم دیگه داد می زنند ، من می ترسم . ۵ ساله

10_9_210.gif 

- فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک "زندگی خوب” حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند. ۷۲ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم ، نفر جلوی من اصلا عجله ندارد. ۲۹ ساله

 

- فهمــیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم زمانی است که از تعطیلات برگشته ام. ۳۸ ساله

 

- فهمــیده ام که مدیریت یعنی: ایجاد یک مشکل – رفع همان مشکل و اعلام رفع مشکل به همه. ۳۴ ساله

 

- فهمــیده ام که اگر دنبال چیزی بروی بدست نمی آوری باید آزادش بگذاری تا به سراغت بیاید. ۲۹ ساله

 

- فهمــیده ام که در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم ولی نتیجه را به خواست خدا بسپارم و شکایت نکنم. ۲۹ ساله

 

- فهمــیده ام که عاشق نبودن گناه است. ۳۱ساله

..

..

..

فهمیدن این حقیقت ها تلخ تر از زهر ماره 99 ساله

..

..

 

 نمیدونم چه مواد شیمیایی داره قطرات بارون !

 

به محض رسیدن به زمین اکثر تاکسی ها تبدیل به تاکسی دربست میشوند

 

.

 

.

 

.

 

آهای حسود ، دیگه نمی خوام کور بشی !

 

گناه داری

 

از خدا میخوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزی  )

 

.

 

.

 

.

 

این که میگن خوشگلی وخوشتیپی دردسر داره ، واقعا حقیقت داره

 

خواستم تجربه شخصیم رو گفته باشم !

 

.

 

.

 

.

 

شارژ ایرانســــــل میگیرم باهاتـــــون تو بـــــارون قدم میــــزنم

 

.

 

.

 

.

 

 

 

دقت کردی هیچکس به سکوت آدم نمیرسه همه منتظرن به فریاد آدم برسن !؟

 

.

 

.

 

.

 

محبتت رو از کسی دریغ نکن ولی به قدری به کسی محبت کن

 

که بعدا مجبور نشی ثابت کنی که خر نبــودی !

 

..

 

..

 

..

 

با دوستم رفتیم طلبش رو از یکی بگیره ،

 

 

 

وقتی خواست پولش رو بگیره کلی تعارف کرد که باشه حالا ، عجله ای نیست ، قابل نداره و …

 

 

 

طرف هم گفت حالا که اینجوری میگی بیا این چک رو بگیر پول نقد رو لازم دارم ،

 

 

 

دوستم میگه نه دیگه اینجوری ! چک نده ! میخوای پول باشه پیشت ، فردا ازت میگیرم !

 

 

 

 ————

 

 

 

دوستم می‌پرسه فردا چرا تعطیله؟ میگم مبعثه… میگه مبعث کدوم امامه  !؟

 

 

 

————

 

 

 

طرف پاشده با کامیون اومده آزمون گواهینامه پایه یک شرکت کنه !

 

 

 

————

 

 

 

طرف با اسم مهسا جووون اومده تو یه فروم ، میگه :

 

 

 

من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟

 

 

 

سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت !

 

 

 

مشکلش که حل شد گفت :  بچه ها … دمتون گرم !

 

 

 

اسمِ من عباسه ، نوکرم که مشکلمو حل کردین

 

 

 

اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد

 

 

 

 ————

 

 

 

تو عروسی یکی میخواست یکی رو بلند کنه برقصونه،

 

 

 

طرف دوست نداشت برقصه؛ انقدر بهش گیر داد باید برقصی که آخرش دعوا شد!

 

 

 

————

 

 

 

یارو تو پروفایلش جلو ورزش نوشته: “حکم چهار نفره!”

 

 

 

————

 

 

 

الان ۵ ماه از تغییر ساعت رسمی گذشته ، هنوز وقتی ساعت میپرسن میگن قدیمه ؟ یا جدید !؟

 

 

 

————

 

 

 

 خاور با بار گوجه چپ کرده راننده داره دو دستی میرنه تو سر خودش

 

 

 

بعد ملت وایسادند از رو زمین مصرف گوجه یک سالشون رو جمع کنند

 

 

 

 ————

 

 

 

 تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

 

 

 

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!

 

 

 

 

 

پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش

 

..

 

..

 

..

 

 

 

 

 

..

..

..

 مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.

 

وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

 

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم.

 

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت.

 

او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

 

مرد پاسخ داد : نه قربان ، من ندیدم ؛ اما همسرم دید!

 

..

 

..

 

..

 

سطل آشغال :

 

وسیله‌ ای ا‌ست موجود در خیابان‌ها جهت ریختن زباله در اطراف آنها !

 

مدرک تحصیلی :

 

کاغذی مستطیل شکل، در ابعاد مختلف که بسته به مقطع ، قیمتش فرق می‌کند !

 

اوراقچی :

 

تنها موجودی که زنها را بهترین رانندگان دنیا میداند !

 

حراج :

 

اصطلاحی‌ است که در آن به قیمت اصلی کالا درصدی اضافه کرده

 

و با ماژیک قرمزروی آن خط زده و قیمت اصلی کالا را در زیرش درج می‌کنند …!

 

رئیس :

 

فردی که وقتی شما دیر به سر کار می‌روید خیلی زود می‌آید

 

و زمانی که شما زود به اداره می‌روید یا دیر می‌آید و یا مرخصی است …!

 

بزرگراه :

 

نوعی پیست رالی به همراه یادگیری به روز ترین فحش‌های ۲۰۱۰ !

 

شب امتحان :

 

شب التماس به درگاه خداوند !

 

شب توبه !

 

البته مجموعه برگه های کمک آموزشی (تقلب) هم بد نیست

 

تحقیق :

 

Copy & Pasteکردن مقالات اینترنتی !

 

بیرون هم که پروژه میفروشن … ۲۰ تا ۳۰ هزار تومن هلو !

 

گارانتی :

 

یک اسم صرفا زیبا و خوش تلفظ که تنها کابرد آن در هنگام خرید است !

 

وقتی هم میبری میگن : تعویض که نداریم روی اون جای انگشت دست خورده هست !

 

بعد از ۳۸۹۲۶۴۹۸۲۶۴۳۲ بار التماس میگن اوکی تعمیرش میکنیم !

 

این قطعه رو ۸۹۳۶۲۴۹۳۸۲۶۴۹۳۲۸۶۴ روز دیگه میتونید تحویل بگیرید !

 

تا شما پولدار مرده و مراسم کفن و دفنتان آبرومندانه برگزار شود !

 

 بیمه‌ عمر :

 

قراردادی که شما را در تمام عمر فقیر نگه داشته

 

..

 

..

 

..

 

تموم شد میدونم طنز نبود زیاد ولی بعدی خیلی طنزه میترکی

 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: